Wat leuk dat je lid* wilt worden van WO=MEN!
Als lid draag je bij aan wereldwijde gendergelijkheid
Als vereniging strijden wij sinds 2006 voor gelijke machtsverhoudingen tussen vrouwen, mannen en non-binaire personen. Mede dankzij de steun van onze leden kunnen we dat doen. Samen staan we sterker en houden we vrouwenrechten en gendergelijkheid op de maatschappelijke en politieke agenda. Sluit je daarom aan bij WO=MEN.
Jouw voordelen als WO=MEN-lid:
- Je vergroot je impact. We delen onze boodschappen met het hele netwerk richting politiek en overheid, publiek en de private sector. Daarbij maken we strategisch gebruik van ieders kracht en ingangen.
- Je verbreedt jouw netwerk van nationale en internationale activisten, maatschappelijke organisaties, overheden, sociaalondernemers en politiek.
- Je vergroot je kennis over gendergelijkheid en vrouwenrechten.
- Je ontmoet leden uit andere relevante bewegingen: denk aan mensenrechten, milieu, democratie en anti-discriminatie en -racisme bewegingen.
- Je kunt je zichtbaarheid vergroten. We hebben een uitgebreid netwerk en proberen leden daar zoveel mogelijk zichtbaarheid te geven.
- Je krijgt toegang tot onze evenementen, zoals lunchlezingen met internationale gasten, de Algemene Ledenvergadering (ALV), discussiebijeenkomsten, netwerkborrels en (online) kennissessies.
- Je ontvangt onze nieuwsbrieven met uitnodigingen voor bijeenkomsten en updates over ons werk(veld).
Opzeggen
Het lidmaatschap loopt per (deel van) het kalenderjaar en wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd. Opzegging dient te geschieden voor afloop van het kalenderjaar.
Doneren
Wil je geen lid worden, maar ons wel steunen? Doneer hier of maak jouw bijdrage over op NL34TRIO0781399319 ten name van WO=MEN | DUTCH GENDER PLATFORM.